Feb 25, 2008

Gagak Mkn Buaya

tadaaaa........

gagak merata tmpat....
buaya bsepah dlm sungai kuning..
ntah ape kod aku dpt nih,ade org anta msg kt aku pg smlm...

ble2 msg bia la terang lg bsuluh
xder la aku g tmpat 2,xpsal2 bleh pnyakit
van ksayangan abah aku jd mngsa
sib bek xkemek,mati aku nk mjwb....

ngundi nyer psal,1 prlimen nk gaduh....
klau aku tau sape baling botol air cap senget sblah kne van aku
mmg nahas la,,,ko mae,mlm nih kte wat ops...
aku mmg xpuas ati....

tu br pnamaan calon
blom ngundi lg

.....ade bnde aku risau cket
*bonda ksayangan* aku
demam selsema da sminggu
tgh dk mlepak bleh plak adek aku tepon soh blk umah
...mak ssah nk bnafas

aku ingt driver F1 klah tgk aku bwk kete smlm
smpai umah mak aku soh g bli obat..
lor......slsema jer
bikin line panas jer

sume nih pnyakit bawaan along la...
abis 1family aku kne....



3 comments:

mae said...

ok bos..kite panggil ops hantu..
mu cari kat kubur..aku cari atas katil..haha
along ni buat hal jah..merosakkan bangsa...

Puteri said...

semoga bonda kesayangan kembali pulih dan sembuah seperti sedia kala.

Along Arman said...

mE buat apa :((

Nama Aku Dalam Bahasa jepun,Jgn Tkezut Plak ?? Mizuhashi (water bridge) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child). nak tau name korang dalam bahasa jepun tak,klik sni jer....! Created with Rum and Monkey's mat jaid aka Mr J@cK.

IP
Powered By Blogger
Blogger Templates