Jan 21, 2008

Masalah Besau Da Setel

ptg smlm masalah besau kat umah aku da setel,,,
da 4 ari aku idup dalam bjage - jage, mn xtakut nyer......ade beruk tlepas,,,
besau2 aku pn mnatang 2 xheran,dikejar nyer aku ade la,,,,,
abah aku plak balik bandaraya kodiang kedah....
klau xmmg nahas la mnatang 2 kne shotgun abah aku
dlm kol 4 ptg smlm org mergastua datang wat ops gravestreet kat area umah aku,,,,
aku la tukang report nyer
ade la dalam 2 das aku dengar...mati gak mnatang 2,,,,,
sape2 yg pcinte haiwan 2 aku mintak maap k

No comments:

Nama Aku Dalam Bahasa jepun,Jgn Tkezut Plak ?? Mizuhashi (water bridge) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child). nak tau name korang dalam bahasa jepun tak,klik sni jer....! Created with Rum and Monkey's mat jaid aka Mr J@cK.

IP
Powered By Blogger
Blogger Templates