Aug 10, 2008

teAteR lg......


ceh.....ni sume psal kbulor
klau aku xg mkn kn da bleh msk dlm dwn
bleh tgk kt luar dwn pn jd la....

awek2 yg dtg bleh thn cun gak
aku ingt bdak mktab pguruan kt bharu kot
nk tckle tkt,bleh tgk je la...

sape yg g tengok festival teaTer mlysiA ....
ingt lg watak MuaZiN,die la penulis skrip ntok teater pULau PulAU....

....sape2 yg minat ngn seni
26/08/2008 nie ade maLAm APresIAsI pUIsi RAmaDHan...
sume djmput hdr k...

9 comments:

Superb GURU BaniHassim said...

ko xtry nk masuk line...
menganga je laaa...
ish3...rugi2...

cuya said...

kat mana persembahan pulau2 tu diadakan...kalau nun di pantai timur, tak dapek den nk nolong...jauhhhhh tu...

dakchomey said...

pantang nmpak pompan erk...ni nk tgk ape sbenanye? teater ke penonton dia?

~Erina Juliana~ said...

kalau gua g tgk teater tu...gua dpt jmpe baginda sultan x???
kalau x dpt jumpe dia dapat x jumpe mr JACK aka si mulut laser??? hehehehhe

p/s:jangan mare... :P

NANAcun said...

Tgk je la awek2 tu dr jauh ye..

p/s : baru pas tgk teater Ibu Zain kat Istana Budaya mlm jumaat lepas..hehehe

TokNabe said...

minat teater ko minat ko ore hok gi tengok teater.Saja la tu cuci mata...


tapi setakat tengok jah kan....

kuInaJentayutiara said...

ambo butaseni....

NeEM™ of Suicide Park said...

Hi, just wanna inform you that i've shifted my blog to suicidepark.blogspot.com. Tq.

syah shah said...

owh... dimane kau... gile lame aku tak nampak ko nih... blog dah bersawang tahap hape nak kata pon tatau dah nih... Silelaa kembali ke pangkal jalan...

Nama Aku Dalam Bahasa jepun,Jgn Tkezut Plak ?? Mizuhashi (water bridge) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child). nak tau name korang dalam bahasa jepun tak,klik sni jer....! Created with Rum and Monkey's mat jaid aka Mr J@cK.