Mar 15, 2008

Hapdet krn Tpaksa

nih sume angkara cuya la...
ngade2.....
ngantok pn tpakse gak hapdet blog nih...
xdtg mlawat gak xtau la...

adek aku 2 pn same gak...
yg g bocor rasie aku kt blog die watpe
kn ssah pasnie nk wat skandal ngn bdak2 len
g srwk xwat blk adiah siap la


along pe cite...
da lame xdgr kaba,xabes lg ker dmm kus2...
pe kes ni mae woit

ntok biskutz
sory la.xdpt nk jwb tag 2,xder mase lg..
...jgn rnsing,akn myusul gak pasnie

...okeh...
nk tido plak
esk kiosk 2tup,bleh byr hutang tido
sape nk join jgn malu2



3 comments:

BiSkUtZ LeMaU said...

uiks.. bile nak hapdet agi ni..
tak runsing der.. cume tgh sabau menunggu tag yg bakal dijawab tu jer.. ehehu.. =p

mae said...

nak gi kb doh ni..wi no hs..

Anonymous said...

wah wah, angkara gue pulak...hadoi....sabar je aku...perlukah aku dipersalahkan??
ko kejam nyah....huhuhu

mak pun malas nk hapdet blog...camera rosak, software hp pun dah tak leh nk guna, so tak leh nk hapdet beria-ria, tak best tadak gambar...nnt la dihapdet..

Nama Aku Dalam Bahasa jepun,Jgn Tkezut Plak ?? Mizuhashi (water bridge) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child). nak tau name korang dalam bahasa jepun tak,klik sni jer....! Created with Rum and Monkey's mat jaid aka Mr J@cK.

IP
Powered By Blogger
Blogger Templates