Jun 3, 2008

iDoP lAgI

hohohoho......
da lame x apdet blog nih....
malas + malas = ???

.......byk mende da tlepas nk bgtau
pe pn....
slmt ari ibu ntok mak tsayang
slmt ari bapa ntok abah
hepi besday ntok adek aku yg sengal
slmt btunang ntok muner
slmt pngantin br ntok bapak spupu aku
last skali slmt hari - hari ntok korang sume
jmaat lps adek aku dtg qlantan....
.....da la last kopek msg,xker kalut
siap kne pau chicken chop lg,nsb la die 2 adek aku
mae,jgn nk bising plak....
...aku ilang kejap jer,crk ilham
syahna plak,tnggu je la tag 2,klau rjin tjwb la......

2 comments:

mae said...

idop lagi..ye ko idup lg ni?

haniey_shukor said...

dei...yennadei???
aku ingatkan ang dah kena kidnapped dgn bunian...
hihiks~

Nama Aku Dalam Bahasa jepun,Jgn Tkezut Plak ?? Mizuhashi (water bridge) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child). nak tau name korang dalam bahasa jepun tak,klik sni jer....! Created with Rum and Monkey's mat jaid aka Mr J@cK.

IP
Powered By Blogger
Blogger Templates